Managed service providers en Zenda Support: hoe werken we samen?
In de dynamische wereld van een managed service provider (MSP) is een efficiënte IT-servicedesk van essentieel belang voor het leveren van hoogwaardige diensten aan klanten. Zenda Support ondersteunt diverse managed service providers op gebied van IT oplossingen. Laten we eens dieper ingaan op de diverse manieren waarop Zenda Support waarde toevoegt aan de IT omgeving van een managed service provider (MSP).

🔧Welke diensten leveren we?
Fixed Price Sourcing
Een kosteneffectieve benadering is belangrijk voor de meeste managed service providers. Doordat er vaak een tekort is aan personeel wordt er regelmatig extern personeel ingehuurd voor het realiseren van een verminderde werklast, maar dit kan voor de lange termijn een kostbare oplossing zijn. Zenda Support biedt managed service providers de mogelijkheid van Fixed Price Sourcing, waardoor ze hun budgetten kunnen optimaliseren zonder concessies te doen aan kwaliteit. Dit stelt een managed service provider in staat om hun zakelijke dienstverlening te verbeteren en hun team op sterkte te houden tegen een lage, vaste en voorspelbare prijs per maand.
Detachering binnen IT servicedeskteams van managed service providers
Om de operationele capaciteit van de IT omgeving en werkplekbeheer op orde te houden en te versterken, biedt Zenda Support detachering binnen de IT-servicedesk en werkplekbeheerteams van managed service providers. Onze IT professionals zijn op hoog niveau opgeleid en hebben gespecialiseerde kennis. Ze integreren naadloos met bestaande teams binnen een IT bedrijf, waardoor managed service providers door het gebruik van extern personeel kunnen profiteren van extra expertise zonder het gedoe van langdurige wervingsprocessen om goed personeel te vinden. Waar het gaat om langdurige en structurele inzet wordt uiteindelijk meestal Fixed Price Sourcing ingezet.
Deta-vast dienst
Voor managed service providers die op zoek zijn naar flexibiliteit in hun personeelsbestand biedt Zenda Support een deta-vast dienst aan. Hiermee hebben MSPs de mogelijkheid om tijdelijke ondersteuning van de IT afdeling om te zetten naar een permanente aanstelling, waardoor ze snel kunnen inspelen op veranderende specifieke behoeften zonder concessies te doen aan kwaliteit en expertise.
Uitrolprojecten bij een nieuwe werkplekomgeving
De implementatie van een nieuwe werkplekomgeving kan een uitdaging zijn, maar met Zenda Support aan boord wordt deze overgang moeiteloos. De afgelopen jaren hebben we een breed scala aan uitrolprojecten uitgevoerd, van kleine teams tot de inzet van teams groter dan 30 personen bij uitdagende landelijke migraties. Of het nu gaat om het installeren van een nieuw image, het maken van een back up, uitleg over hardware of applicaties geven aan eindgebruikers of het rondbrengen van nieuwe laptops, Zenda Support helpt je met allerlei verschillende IT diensten!
Inrichten en uitgeven van nieuwe laptops voor je it infrastructuur
Zenda Support wordt vaak ingezet om het proces van het inrichten en uitgeven van nieuwe hardware over te nemen. Vaak hebben MSPs er niet voldoende capaciteit voor en heeft niet iedereen een leaseauto. Een belangrijk voordeel van onze IT helden is dat ze dat wel hebben en dus landelijk ingezet kunnen worden. Met aandacht voor detail zorgen we voor een vlotte configuratie, installatie van software en instellingen, waardoor MSPs waardevolle tijd en middelen besparen. En niet te vergeten, we kunnen de eindgebruikers individueel of in groepsverband uitleg geven over de nieuwe werkplek, dit scheelt veel meldingen richting de IT servicedesk.
Adoptie: uitleg aan eindgebruikers
Een naadloze overgang naar nieuwe technologieën is niet compleet zonder de juiste ondersteuning voor eindgebruikers. Zenda Support wordt regelmatig ingezet tijdens adoptieprocessen door gedegen uitleg te geven aan eindgebruikers over hun nieuwe werkplek. We assisteren bij de eerste instellingen, bieden begeleiding en zorgen ervoor dat eindgebruikers direct productief zijn met hun nieuwe laptop. Alles om ervoor te zorgen dat de eindgebruiker gewoon kan blijven werken en de IT servicedesk niet overloopt door vragen die voorkomen hadden kunnen worden.
Zenda Support is een betrouwbare partner voor diverse MSPs. Met onze diverse diensten op gebied van IT Support dragen we bij aan het versterken van de positie van MSPs in een competitieve, soms wereldwijde markt. Door onze beheerde diensten kunnen MSPs hun klanten efficiënter beheren, zich richten op strategische projecten en profiteren van een verbeterde productiviteit binnen hun organisatie. Kies voor Zenda Support en ervaar de impact van doelgerichte ondersteuning in jouw organisatie!
👩⚕️👨⚕️ Laten we Samenwerken
Neem vandaag nog gerust contact op met Zenda Support voor al uw IT Support ondersteuningsbehoeften. Of het nu gaat om IT servicedesk, werkplekbeheer of migratieprojecten, de IT helden van Zenda Support staan voor je klaar. 💪🦸
Wil je meer weten over samenwerken met Zenda Support?
